Zwracanie & wymiana towarów

Twoja satysfakcja jest dla nas na pierwszym miejscu! Chcemy, abyś kochał swoje produkty GoodWays tak samo, jak my, a twój kontakt z nami był dla ciebie jak najbardziej przyjemny, nawet w przypadku zwrotu towaru lub reklamacji.

skontaktuj się z nami

Anulowanie zamówienia

Chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeśli twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, anulujemy je i zwrócimy ci pieniądze. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zwrócimy ci płatność, jak tylko otrzymamy towar z powrotem (zobacz punkt cz. 1 dotyczący zwrotów).

Uszkodzona przesyłka

Jeśli przesyłka dotarła uszkodzona, skontaktuj się z nami jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 5 dni od jej odbioru na hello(@)mygoodways.com z dołączonymi zdjęciami uszkodzonego towaru, a także pudełka, w którym towar został dostarczony.

Reklamacja towaru

Jeśli chcesz zareklamować towar z powodu wady produkcyjnej, która ujawniła się dopiero po użyciu, skontaktuj się z nami pod adresem hello(@)mygoodways.com i prześlij nam numer swojego zamówienia, ewentualnie datę zamówienia lub imię zamawiającego, abyśmy mogli zlokalizować zamówienie. Aby przyspieszyć komunikację, dołącz również zdjęcia reklamowanego towaru wraz z informacjami, jak doszło do danego uszkodzenia.

Zwracanie lub wymiana towaru

Jeśli z jakiegoś powodu towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go na nasz koszt zwrócić lub wymienić na nieużywany w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Skontaktuj się z nami pod adresem hello(@)mygoodways.com z prośbą o zwrot lub wymianę towaru, podając numer swojego zamówienia, a my prześlemy Ci dalsze instrukcje. W większości przypadków wystarczy, że paczkę z wydrukowaną etykietą po prostu przyniesiesz do najbliższego punktu Zásilkovna, a oni zajmą się jej odesłaniem do nas. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę lub wyślemy nowy produkt w ciągu 1-4 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji.